Smile!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marijn & Jolanda - WaarBenJij.nu Smile!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marijn & Jolanda - WaarBenJij.nu

Smile!!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Marijn & Jolanda

17 Februari 2015 | Vietnam, Hanoi

Na wat pijn en moeite hebben we een snelle selectie gemaakt van wat foto's. Dus nu ook het beeldmateriaal erbij...

De afgelopen dagen zijn we in het verre noorden van Vietnam geweest en hebben we enkele nachten overnacht bij een Vietnamese familie bij het Ba Be Lake in the middle of nowhere.
Wakker worden van kukkelende hanen en krijsende varkens, die geslacht gaan worden omdat het bijna Vietnamees nieuwjaar is, mooie trektochten gemaakt en ontzettend genoten.
In onze laatste dagen in Hanoi genieten we nog even na... en zijn we ook al bezig met voorbereidingen en voorpret voor Nepal.

To be continued... (with a smile:-))

• 17 Februari 2015 - 10:10

Manuela:

Jaaaa hot boy can cook ! Zag m voorbij komen hoor!
    Dode vissies op een bord vind ik ook leuk, beter dan levende ;)
    Zal ik het dan maar een x zeggen: PRACHTIGE foto's hahaha
    Maar vooral leuk eindelijk eens écht mee te kijken
    xxxxxxxxxxxxx

• 17 Februari 2015 - 10:53

Tineke :

Ja sluit me aan bij vorige reactie. Zo leuk hoor ga alles weer opnieuw lezen en kan nu door de foto"s de belden erbij bedenken....Maar heb ik het gemist een foto met Jolanda in het jurkje. Nog even doorkijken;-).

• 17 Februari 2015 - 10:55

Tineke:

Het moet natuurlijk ...beelden ... zijn in mijn vorige bericht. sorry te snel gepost.

• 18 Februari 2015 - 15:22

Valerie:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gave foto's! Wat ben je toch een kleine hobbit met je regencape en stok ;)
    Geniet in Nepal!!

Liefs xxx

• 25 Februari 2015 - 08:51

Wendy:

Hoi Jolanda & Marijn,

even tijd genomen om jullie blog te lezen en wat fantastisch zeg. Vietnam komt hoger op mijn verlanglijstje te staan. Leuke foto's. ondertussen zijn jullie al aan het trekken in Nepal en dat zal ook wel gewelig zijn. de wijn blijft wachten op jullie van zodra jullie weer in Europa zijn.

Lieve groet